Kände för skriva av mig...

Kom faktiskt på en sak jag vill disskutera.
Det handlar om huliganism och fotboll och allt det där.
Jag förstår mig inte på såna folk.
Varför måste man slåss för så kallat "sitt lag"?
Alla säger: Vi gör det för laget
Ja men laget vill ju inte att ni slåss, allt ni förstör får förening betala.

Sen att man springer runder och hatar alla lag utom sitt egna?
Jag håller på HIF men därmed hatar jag inte dem andra lagen och tycker
dem är skit kassa? Malmö gör faktiskt många bra saker i sitt spel.
Tog MFF som exempel för alla HIF huliganer sjunger: Hata MFF.

Sista saken: Bara för man hatar laget varför måste man hata staden?
För många som hatar laget hatar oftast staden med?

Aja, något jag aldrig kommer fatta...
Kände för att skriva av mig så gjorde det nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0