Kvällen

Efter skolan mötte jag upp Sebbe.
Åkte hem till mig. Pappa hade lagat
rotmos, me like!

Kollade på vänner, Ovanligt ;d?
Pratade lite, gjorde skit god varm choklad!
Fick inte dricka min själv, Sebbe tog allt, tjyv!
Sen gick vi ut en runda och sen åkte han hem.

Lovade ju Edde igår att jag skulle träffa honom idag.
Blev en inne kväll med massa lego han fick i julas,
bana + bilar. Seriöst det står typ 7+ på paketen.
JAG KLARAR DET KNAPPT?! Jätte konstigt beskrivningar.
Dock glömde jag fota mina mästeverk!

 
Sebbe får stå för bilden.                    Skit coola lego klockor, haha!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vet filippa /:

och jag har vetat det ett tag, att han är .. jag kan inte ens beskriva det. men känslorna har tagit över helt & jag har hittat sätt att ignorera allt dumt han har sagt & gjort men nu orkar jag inte. jag älskar han men jag är hörge än så. jag tänker inte sjunka så lågt :'(

varför kan han inte bara vara som förut? som den killen jag blev kär i från början, inte sån känslolös och nonchalant, det var inte den killen jag blev kär i.. han var inte sån då eller visade inte det iallafall. jag orkar inte!

JAG ÄLSKAR DIG FILIPPA! <3<3

2010-01-18 @ 22:51:35
URL: http://sarajosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0