Natti!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Eller iallafall försöka, inte direkt trött...
Varför är det alltid så på lov, man tror man kan vända tillbaka dygnet dagen innan skolan börjar?
Alltid samma misstag!
Imorgon ska jag iallafall städa mitt rum och göra rent i akvariumet.
Ska bli skönt, just nu är mitt rum riktigt dammigt.
Ska även försöka sortera ut lite saker, vet dock inte vad ;p

Känns så skönt att vi först börjar på onsdag och inte på måndag som alla andra!
Längtar dock till skolan, man får träffa alla sina underbar vänner som lyser upp ens dag.
Man kommer in i rutinerna igen, bestäma tider osv, Mår så mycket bättre med planering.
Längtar faktiskt till prov, läxorna, genomgångarna! Ja allt, lite galet faktiskt.
Detta lovet har gått jätte fort och jag förstår inte att det redan är över!
God natt och sov gott, hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0