Nyår!

Torsdags morgon vaknade jag upp bredvid Sebastian <3

Gick ner och duschade och åt, vid halv 3 åkte Sebbe hem.
Satte mig en stund vid datan och sen tripplade jag Lisas hår och Mammas.
Efter det gjorde jag själv vid mig och bestämde ut kläderna.
Hade dock lite beslutsångest, hade att välja mellan det jag hade på julafton
eller på Emmas födelsedag och blev det jag hade på Emmas dag!
Sen började jag trippla mitt hår och sminka mig.
Vid 6 var jag klar och då käkade vi, Smörgåstårta.. ÄLSKA MAMMAS SMÖRGÅSTÅRTA!!
Halv nio körde André mig till bårslöv och till Sebbe. Gick hem till Sebbe och la lite
saker och gick sedan mot Emma Fridlund där vi skulle spendera kvällen.

Hade en bra kväll dock lite tråkig mot slutet... Men men, tack alla för kvällen!



Innan middagen



Haha Jocke var söt med sitt glas!


PH, Bild och Widlund


Lina, Gabriella, Freddie och Mikaela


Mikaela, Filippa, Sebbe, Tommie, Oliwer och Jocke


Filippa och Sebbe


PH, gulligt hår!

Orkar inte lägga upp fler bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0