Otrohet.

Jag hatar verkligen folk som är otrogna.
Jag förstår inte hur man kan göra så, en person som man delat så mycket med...
bara vända ryggen åt personen och svika den så sjukt mycket!
Jag förstår verkligen inte hur folk kan göra det, jag hade aldrig haft hjärta till att göra det.
För mig existerar det inte... Men jag hatar såra folk, dock gör jag det ibland.
Det är jag fullt medveten om, men inte den sån här sak, aldrig.
Eller man ska aldrig säga aldrig, man vet inte om man gör det någon gång.
Men jag vet att om jag gör det kommer jag må fruktansvärt dåligt efteråt
och även tror jag till 99 % att jag skulle gjort det pga av att jag var så
jävla förbannad på personen jag var tillsammans med.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har väll fått ut det mesta.
Accepterar inte folk som gör det, vare sig jag känner dem eller ej.
Tycker bara det är så fel! Likadant att leka med folks känslor eller "playar".
Dem flesta tycker nog som, tror jag... Dock är det ju andra som tycker detta är snick snack skit.
Hoppas aldrig jag träffar på en kille som är otrogen mot mig igen!

Kommentarer
Postat av: amanda

IGEN?

2010-01-20 @ 13:50:51
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Filippa

Asså texten handlar bara om att jag hatar folk som är otrogna. Och nej det var RICKIE som var otrogen, inte sebbe.

2010-01-20 @ 16:35:12
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: josefin

håller med dig till tusen, det är det värsta! <3

2010-01-21 @ 16:26:43
URL: http://sarajosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0