Resultat bilder av städningen :)

Lite resultat bilder från städningen och mubleringen:

           

Såhär ser det nu!
Från början hade jag den lilla bänken där fiskarna står nu till data bord och jag satt i sängen.
Men hatar verkligen det, ryggen blir helt stel och madrassen bara glider ner på golvet ;pPp
Där datan står hade jag fiskarna och smink och skit, men det har ju organisert bort nu som ni
vet om ni läst föregående inlägg. Sängen snyggt bäddad och soptunnan får stå där datan stod innan mubleringen :) Jag blev nöjd, älskar förändringar!

           

Hittade lite saker under tiden jag städade:
1. Kalejdoskop, haha har för mig jag snodde den hos
min grannar när jag var liten för jag tyckte den var så cool, tjyyyv!


2. En spegel jag gjorde i 6:an... Gud vad jag tyckte om min nya cross!

3. Dem 10 rosorna jag fick av Sebbe för någon månad sedan band jag ihop och
ville lägga undan någonstans, men dem gick bara sönder.
Knipsade av rosorna och la dem i en skål med stenar och ett ljus, mysigt!

4. Efter städningen öppnade jag en burk ananas och hällde på chokladsås.
Blev så sugen när jag såg amanda göra samma sak med banan.
Jag tog med chokladsåsen upp och la den i korken bara. Sen när jag, klantis!
skulle ta upp den och gå ner tänkte jag inte på att det rann ur den
så min data blev härligt kladdig :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0