RS-virus

Anna smsade för någon timme sedan att hon
blivit inlagd med Tea!
Tea har varit förkyld i flera dagar.
Läkarna konstaterade nu att hon fått RS-virus.

Det jag hade när jag var liten.
Skulle döpas och var helt blå runt läpparna och hade fullt med slem i halsen.
Jag hade RS-virus och lunginflammation samtidigt.
Tror jag iallafall, Får ta reda på det senare.
Läkarna hade berättade för Mamma och Pappa:
Om ni hade haft längre till sjukhuset hade hon inte överlevt...

Hoppas allt går bra med Lilla Tea <3
Just nu vårdas hon med syrgas och har fått adrenalin berättade Jonas.
Jonas är Teas pappa. Han berättade även om dem väntat längre hade hon
med kunnat få lunginflammation samtidigt.

 
Jag som liten och sjuk, Riktigt liten knubbis!


Kommentarer
Postat av: André

Oj det visste jag ingenting om!! Jag hoppas den där tattaren som smittat henne har dåligt samvete! Måste ringa Anna imorgon..

2010-01-24 @ 21:09:57
URL: http://andrefredriksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0