Slappedag med Sebbis

Vaknade bredvid Sebbe runt halv ett idag.
Måste verkligen försöka vända på dygnet, nio dagar till skolan börjar ju.
Och om fem dagar fyller jag 15, wihoo så stor man blir.. ;)
Iallafall så har vi bara legat och segat idag, grymt trött.
Framåt fem-sex tvingade Sebbe ut mig och vi gick en runda.
Gick i ungefär en timme och när vi kom hem stod middagen på bordet.

Hela kvällen har vi legat framför Tvn, först började vi kolla på någon...
Kommer dock inte ihåg vad den hette, men den var seg.
Sebbe somnade iallafall direkt ^^
Väckte honom och sen gick vi till ICA och köpte godis och chips.
Vi hade måndagsmys och kollade på Titanic tillsammans med syrran (amnnda.blogg.se) och hennes Niklas.
Efter det såg vi på videos sen vi var små, verkligen kul och se!
Nu ska jag och Sebbe kolla lite vänner och sen ska vi sova, I think.
Hörs imorgon!



Hissar denna chipssmaken, jätte goda! :D

Snyggaste påslakana någonsin!
Byggare Bob och något med Drakar...
Haha, sen jag fick dubbelsäng har jag inte använt några av
dessa snygga som jag gjorde när jag hade 90-sängen!
Riktigt coola om jag får säga det själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0