Baby Can You Listen To Me!

Åkte somsagt iväg till min storasyster Emma idag. Skulle egentligen träffa en killkompis före men blev aldrig av. Hjälpte henne upp med lite saker på vinden, kollade hennes bil hon köpt, sen skulle jag hjälpa henne koppla in och få in tvättmaskinen under bänken, helt omöjligt typ. En tvättmaskin är väldigt otymplig må jag säga, la mig till slut på golvet och "puttade/sparkade" in den, det funkade! När vi väl fått in den var sladdarna för korta... Vi gav upp, pappa får ta det i helg

Vi åkte och handlade och sen lagade vi hamburgare och pommes och kollade gamla Big Brother avsnitt. Sen tog jag bussen till stan och träffade Axel. Promenerade från söder till gröningen, köpte glass och satte oss på muren vid norra hamnen, mysig kväll.




Blev helt kladdig på fingrarna av glassen, skulle ner och tvätta händerna
tången var vädligt hal, nära att jag plumsa i, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0