Delicious!

När jag kom hem från skolan sprang jag bort och hämtade paket på posten.
Det var min klocka som jag beställt! Jätte glad att leveransen gick så snabbt,
dock måste jag lämna in den någonstans  (vågar inte själv om jag skulle förstöra den)
och be de ta bort några länkar så själv armbandet passar, på tok för stort!

Efter det käkade jag middag och satte mig en stund vid datorn.
Halv sex kom mammas morbror (Bo) från Hälsingland-Edsbyn. Var uppe hos honom
förra sommaren tillsammans med min familj och mitt ex Sebastian. Jätte mysigt och härligt
att vara där uppe, dock HATAR jag alla mygg som är där.

På kvällen blev det "avslutning" på fotbollen. Sista träningen med laget...
Det var även föräldramöte så blev inte mycket träning, vi disskuterade vad vi skulle
göra med våra pengar vi fått in - BAKKEN. Dessutom fick vi äta upp alla kakor, godis
och dricka upp alla läsk som inte hunnit bli sålt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0