Jag har en längtan som aldrig vill gå över

Måndag och tillbaka till skolan. Mådde inte så bra när jag vaknade så väntade en timme och tog nästa tåg istället. Tyvärr fick jag sitta och vänta i en timme i skolan på att No-lektionen skulle börjat! Blää, då hade jag kunnat ta ytterliggare ett senare tåg men men.

Fick reda på våra no/eng betyg idag. Nöjd med No men missnöjd med engelskan. Dock sa Caroline att det är på gränsen så jobbar jag på kan jag få högre i nian. På textil-slöjden gjorde jag och Alice diadam. Vi satte tyg runt det och en rosett, riktigt fult! Gav min till Alva, hoppas hon gillar det. Hon gillade ju ormen jag gjorde till henne! ;)

Toppen väder? Långt ifrån!




Kommentarer
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Tack för diademet, jättesött :D

2010-06-07 @ 23:39:32
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Ingrid

hihi coola hängstolar :)

2010-06-08 @ 19:47:29
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0