Jordgubbstårta!

Nu ska jag försöka uppdatera lite, trots att jag vill ute i det fina fina vädret!!

26 Juni...I lördags eftermiddag kom farmor och farfar på besök. Vi fikade och åt äppleknyte, kakor och jordgubbstårta. Jag och Lisa hoppade på studsmattan och Ingo försökte få några bra bilder när vi var i luften, inte det lättaste! Sen började pappa och André på maten, blev jätte gott och åt massor. Framåt kvällen så gick jag in till Edvin. Vi spelade kort och busade lite. Sen beställde vi hem två filmer och kollade på. Farsan och Patrik 1,5. Sett båda filmerna förr, roliga!

Kommer inte ihåg så mycket mer från dagen...

Edde har sattit upp urklippet på mig från tidningen på hans vägg, gulligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0