Skolavslutning!

Skolavslutning idag. (Tog dock inte med kamera och fota men jag vet att Sabina fotade jätte mycket så förhoppninsvis blir det några bilder lite längre fram... )

Steg upp vid halv 10. Åt frukost och fixade till mig. Blev rätt basic, dock blev lösögonfransarna jätte bra! Fram tills vi satt i kyrkan då de började lossna lite, åh jävla lim! Vi började halv två, snackade lite kort i våra mentorsgrupper och sen hade vi fritt i cirka en halv timme innan vi skulle samlas utanför kyrkan. Jag och Emilia köpte bulle med bulle och choklad, hungrig som vi var. Köpte även blommor till Caroline, perfekt att jag hann med det till slut!

Samlades i kyrkan och lyssnade på elever som sjöng och spelade olika instrument, lyssnade på predikan och våra rektorer höll ett tal. Till slut fick vi våra betyg och sen blev det sommarlov! Känns sorligt att alla nior slutar, kommer saknar vissa, speciellt Måns <3

När jag kom hem och ätit middag busade jag med Alva lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0