Student firande för bror!

Godkväll alla där ute! Regnet öser ner och man hör hur vinden viner utanför... Ska snart krypa till sängs, är väldigt trött efter en lång dag. Jag måste säga att de här med lösögonfransar är nog något av det mest pilliga och svåraste jag har gjort, TÅLAMOD! Dock fick jag hjälp av Lisa vilket underlättade en hel del. Vid halv två sprang Erik ut från hans skola och fick sin skylt och nallar/blommor runt halsen. Efter en stund begav vi oss ner mot kärnan där alla studenter kommer nerspringade. Regnade massor, hade en kort klänning... Dock frös jag inte speciellt om bena, först när jag kom hem.

Vid fem käkade vi. Det blev smörgåstårta och till efterätt studenttårta och cupcakes. Gott men var så otroligt mätt att jag trodde jag skulle kräka upp allt igen, freshy! Var i alla fall jätte trött efter maten så gick upp och kollade på "Snabba Cash" och satt mig vid datan.

Bilder kommer troligtvis imorgon.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0