Student fix!

Uppe med tuppen, vaknade redan klockan sju dock la jag kvar en stund och drog mig lite, kan behövas inför en lång dag som denna. Nu har jag börjat fixa till mig så smått. Hunnit med lite iaf!

✔ Duschat


✔ Peelat kroppen


✔ Rakat mig


✔ Ansiktsmask


✔ Smörjt in kroppen


Saker jag har kvar:


Sminka mig

Sätta på lösögonfransar

Platta håret och göra en frisyr

Måla tånaglarna

Noppa ögonbrynen


Tror det är allt som ska göras, bäst jag sätter igång! ;)

Jätte söt bild -
Allt handlar om att bjuda på sig själv!



Kommentarer
Postat av: ciiz

ja behöver också göra sånt känner jag :D!

haha ja visst är bilden klockren

2010-06-11 @ 13:15:41
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0