Tandställning

Måndagen...

Vaknade upp bredvid Linnea, dock var hon väldigt seg på att gå upp så jag satte mig vid datorn en stund istället. Sen åkte vi hem till Alida, hämtade min body som Josefin och Nathalie lånade för ett tag sedan... Sa även hej då, nu åker hon till grekland med Saga, lagom avundsjuk!

Vid 15:20 åkte jag och Mamma in till stan, skulle upp till tandregleraren och få besked ang röntgen bilderna jag tog för ett tag sedan. Ska dra ut fyra tänder och ha räls uppe och nere, dock tycker jag inte det behövs uppe... Iaf, detta var mitt egna val, jag som tjatat på mina tandläkare hela tiden att jag vill ha det, hade inte behövt.

Sen gick vi till banken och satt där jätte länge, vilka köer. Åt glass på pistachia, handlade lite på apoteket och köpte coffee cooler på 7eleven. Sen åkte vi till graven och vattnade och sen hem!

Sista bilden är riktigt lökig, sprungit genom halva staden och det var riktigt hett ute!



Kommentarer
Postat av: lana

sv; tack så mycket !

allt bra ?:)

2010-07-01 @ 01:15:47
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0