Underbart väder - Första doppet.

Lördag - shalalala! Tog mig en härlig sovmorgon, underbart. Dock går det inte att vara i mitt rum så fort solen kommer fram, blir som en bastu... Jobbigt om något när man ska sova.

Tidig eftermiddag gick jag in till grannarna. Pratar som vanligt lite med Jenny och busade med Olivia och Charly. Tog även mitt första dopp i poolen, 20-21 grader var det. Kallt men ändå skönt, längtar tills det blir varmare. Älskar bada! Det var Olivia som puttade i mig, jag gick på kanten och retades med henne och sen råkade jag tappa balansen lite och så puttade hon i mig... Smått ägd. Vi köpte glass, testa Magnum Gold. Chokladen runt om var god, det innuti smakade kaffe tyckte jag. Framåt eftermiddagen kom Jennys syster och hennes två barn, hennes kille och hans dotter. Vid halv fem knallade jag hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0