My Immortal

Monday! Vid ett kom Niclas och hälsade på - En gammal vän till familjen. Vi la ute i solen och lyssnade på musik och pratade. Sen gick jag och Lisa och handlade glass, Magnum Gold är jätte god utanpå... Dock inte itnuti... Efter lite solande och saft drickande gick jag bort till skolan och hämta Olivia och Charly - Lite sommarjobb.

Dagens outfit
har nästan bara bestått av bikini...
Dock hade jag en randig magtröja
och shorts från gina/hotpants från New Yorker på mig.
När det blir så varmt om man ändå bara badar tycker jag det
är skönt att kunna dra på hotpantsen istället för ett par vanliga shorts.





Kommentarer
Postat av: hind:)

aw tack så mycket så söt du är:)!!

2010-06-22 @ 00:45:25
URL: http://hiiind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0