18 Mars

Torsdag, imorgon är det helg. It feel so good!
Vaknade en kvart innan jag skulle gå till tåget, lite stressigt.
Gjorde min engelska redovisningen... Den funkade väl.
Tycker inte alls om att redovisa in för en grupp människor.

Efter engelskan satt jag och pratade med Caroline [lärare] i en halvtimme.
Hon såg att jag inte var på topp humör så hon pratade med mig...
Vi kom in på helt andra saker och tiden bara flög iväg.
Med tanke på att hon är så ung är det lätt att prata med henne.


Tänkte gå hem, mådde skit... Men ville inte missa allt!
Matte-Musik-Dubbeltimme Svenska. Allt gick bra och Axel gjorde min dag.
Hans skämtande och sjuka kommentarer på saker gör en så glad! ♥


Kommentarer
Postat av: Ingrid

hej hopp! hoppas du har en underbar fredag :) Vad tycker du om min outfit idag? :)



kramar!

2010-03-19 @ 14:23:38
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Ciiz

bra tack sj :)?

2010-03-19 @ 14:58:29
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0