Dag 5 på praon

Tiderna idag var 08.30-16.00. Jag packade upp matlådor, ljus, stekpannor, galgade kläder och larmade Melodifestivals skivorna. Det fanns knappt något att göra idag. Hann inte äta frukost då jag försov mig, men det är ju alltid frukost buffé fram till tolv uppe i lunchrummet så jag åt där istället. Förövrigt var väl dagen bra, förutom att jag får sååå ont i mina fötter! Fortfarande inte van.

Fick sluta redan 13.00 då jag sprungit och frågat Stefan (en utav cheferna) om det fanns mer att göra.
Det fanns det inte så han sa: Det är fredag eftermiddag, sol och fint väder ute. Gå du hem.

Hihi jag blev jätte glad! :)

UNDERBART väder, sol och blå himmel.
Satt och solade lite smått innan André kom och hämta mig.


Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

okej, va härligt att du tycker så i alla fall :)

sv; tack så mycket!

2010-03-06 @ 17:51:30
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0