Dag 6 på praon!

Jag ska berätta kort om dagen.

Pappa körde mig till Maxi så jag var där halv nio. Idag har jag mest hjälpt Therese, hjälpt henne plocka upp vårnyheterna (leksaker) och även flytta om på leksakerna. Jag har även hjälpt till att flytta på bokrean. Vi försökte trycka ihop allt på ett bord istället för ha två bord med samma böcker. Till slut fick vi ihop det och det blev riktigt bra! Denna veckan kommer utemöbler + påsknyheter!
Förhoppningsvis lite saker jag kan hjälpa till mig. Fick sluta mellan en kvart - 20 minuter tidigare idag då det inte fanns mer att göra.

En sak jag blev uppmärksam om idag var att det gick en kille upp och ner i gångarna. Jag såg honom så många gånger gå förbi och jag tänkte - Vad i helvete?
Blev orolig det var en tjuv eller liknande så jag gick och snackade med Therese. Hon bara skrattade och förklarade att det var en cevil klädd väktare. Emma berättade att det varit det hela förra veckan med, inte märk ett skit. GRYMT LÄSKIGT! ;D

Monopol City med 4 olika "hus"!
Tror jag det var. Bla skyskrapor &
bostadsrätter. Sounds good!

 
Monopol City!
Med nya gator + nya byggnader.
Bla bostadsrätt och skykrapor.
Sounds gooood!

Awe! Så sött, Hello Kitty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0