Gårdagens kväll

Får uppdatera lite snabbt om gårdagen och dagens händelser innan jag ska gå och lägga mig.
Efter praon igår så kom ju André och hämta mig. Pappa stod och fixade maten, dock var den
inte klar tills jag skulle sticka på match... Så jag lagade lite pulvermos och kollade på
Supernanny och motorsport på TV tillsammans med André. Förövrigt ÄLSKAR jag pulvermos.

Gick upp och vilade en stund. Vaknade alldeles för sent...
Hade bara en kvart på mig att packa och ta mig upp till Vidablick.
André var dock snäll och körde mig.

Vi förlarade matchen, dock var det bara träningsmatch.
Det var sååå kallt, runt -5 grader ute. Det märktes, det gjorde ont att andas.
Det andra laget var jätte duktiga och det märktes att de satsade.

Dem delade tydligen in laget i olika grupper, varje grupp var det 4 spelare i.
Sen hade varje grupp vars en tränare, snacka om att satsa mycket då man
har runt kanske 6 tränare i laget...?

Älskar tulpaner, så vackra blommor!!

Kommentarer
Postat av: Kinesprinsessan

Lilla Filippa, man kan inte ÄLSKA pulvermos :P

2010-03-07 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0