It's a heartache

Jag lämnade dig, du kommer aldrig åter
Mitt hjärta brister och jag gråter
Jag önskar att tiden kunde spolas tillbaka
Att det som är gjort blir ogjort
Mitt hjärta brister och jag gråter
Jag vill bara säga att jag älskar dig så
Även om ditt liv ännu inte börjat gå
Jag vill tro att jag gjorde det rätta
Men mitt hjärta brister och jag gråter



Jag trodde att jag kunde gå vidare. Det kändes så.
Att jag kunde lämna allt bakom mig och blicka framåt.
Sen kom dem små orden som gjorde att allt rasade för mig.
Jag vet inte vad jag ska göra... Tårarna rinner ner för kinderna,
min mage har vänt sig ut och in. Allt gör ont.
Min sista fråga är: Hur kunde det bli såhär fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0