Match

Igårkväll spelade jag match... Ville egentligen inte komma. Så jag smsade min tränare och frågade om vi var tillräckligt med folk. Det var vi inte, bara en avbytare... Så kände extrem press, ville inte vara den som sabbade för laget. Så jag lyckades ta mig upp ur sängen och drog upp till matchen.

Helt klart vår match!! Vi hade sååå många målchanser, dock fick vi aldrig in den.
Matchen slutade 1-0 till dem, pga av ett tabbe-mål.
Det var helt klart vi som skulle haft segern, vi förtjänade den.

Allt gick bra. Märks vi tränat kondition för jag orkade spela hela andra halvlek.
I första halvlek blev jag skadad. En tjej sprang in i mig, så hon armbåga mig i magen.
Inte sååå skönt med tanke på att jag redan hade ont i magen...
Men det gick bra, satt ute de sista 10 minuterna.

Bjuder på en gammal vårbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0