Natti Natt!

Kom nästan precis hem. Först var jag ute en runda med Salma. Vi promenerade i en timme. Sen träffade jag Tobias och Kristoffer. Vi trodde vi skulle cykla men Stoffes cykel hade fått punka så vi var tvungna att laga den först. Precis när vi var klara ringer Tobias pappa och säger det är tid att komma hem, så jag och Stoffe går in istället. Vi åt pizza och jag la mest och kollade när Stoffe spelade Battlefield. Som tur var kunde han slita sig från datan en stund och följa mig hem. Nu ska jag krypa ner i min säng. Vi hörs imorgon! :)

Erik har ju fått hem sin nya data.
Vi skulle testa om vi kunde komma ner i lådan den kom i och stänga.
Det gick till slut!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, det är bra med mig idag :). Själv då? ;)

2010-04-01 @ 12:16:40
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Syveredel

Cool site ... I like it :)

2011-05-24 @ 10:05:01
URL: http://syveredel.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0