Promenad 26 Mars

Efter skolan stack jag upp till Jonas, Anna och Tea!
Dem satt och kollade en film när jag kom, den verkade bra men lite sjuk.
Flickan (Precious) det handlade om var 16 och blev våldtagen av sin pappa och tvingades behålla/föda barnen. Mamman hatade Precious för hon ansåg att Precious tagit hennes man (pappan)... Lite sjukt.

Sen gick Jag, Anna och Tea en runda. Ganska lång, först upp om tågaborg sen en bra bit bort så vi kom ner där fria bad slutade. Fortsatte igenom gröningen där vi såg Erik Edman (HIF-fotbollsspelare). Skönt med våren. Jag gick runder i min tjocktröja bara! Härligt se folk ut. Spelade fotboll och grillade, mysigt!


HELSINGBORG - Älska staden.


Kommentarer
Postat av: Sabina Svensson

Vad heter filmen ? :P

2010-03-27 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0