Sjuka personer.

Under de senaste månaderna har många "Män" lagt till mig på Facebook.
Alla är från typ Turkiet och såna länder...
Tydligen har en av killarna fått tag i min msn och han skrev till mig:

Han: ok ı wantto meet wıth you you can
meet me
ok maybe later???? ok??
Jag: No.
Han: but ı want your hot pussy :)
do you lıke sex


Vad i helvete är det för folk? Vissa personer verkar ha ett ex antal skruvar lösa.
Kan vara folk på ex bilddagboken som helt plötsligt börjar skriva: Hej jag är kåt, ska vi har sex?
Som sagt, vrickade personer! Ska man behöva vara "helt anonym" för att såna ska sluta skriva till en?
Vissa uppskattar det, jag tycker bara det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: Saga

sv: haha, ja det tyckte nog jag med. men den dyra var otroligt fin på men visade inte den bilden!



& ja, människorna på fb är värsta peddosarna! :o weird...

2010-03-21 @ 17:51:41
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har ju redan dom heltvita i låg modell, och dom klassiska i hög. Så det blev en annan färg:)

2010-03-21 @ 18:24:55
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: jesshopaholic

men va i helvete xD accepterar aldrig sånna okända personer ;)

2010-03-21 @ 20:06:16
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: Anna

Men godkänn inte såna som du inte vet vem dom är. Vissa av dom ger virus till datorn. Dom brukar varna för det på facebook.

2010-03-21 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0