Träning, älskade träning!

Efter praon stack jag och Emma till henns nyrenoverade lägenhet. Jätte snyggt blev det! Hon har fått nytt kök och badrum. Förövrigt flyttar hon hem i helgen, redan gått fyra veckor... Mamma mia.
Stack till Ö&B och Netto och sen for vi hem.

Hann sätta mig vid datan en stund, Ted Gärdestad låtar strömmade in i örona och jag kunde äntligen koppla av.
Tankarna åker runder som fotbollar i huvudet på mig. Kan inte tänka klart.


Sen blev det träning, älskade träning. Längtade sååå! Det blev löpning och fys, vi var bara fyra pers :o
Mer än hälften hade öppet hus på skolan. Jag förbättrade min tid med nästan 5 minuter, gissa om jag är nöjd!
Blev mycket fys, helt död nu! Måste duscha och äta och sen sova.

När vi började springa hade jag tid: 29.4
Sen har jag haft som bästa tid: 28.15
Idag fick jag: 23.44
Min tränare var lycklig och berömde mig så, kändes bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: NEEJ! Du kan ta Ola?! Joel är endast min (h)

2010-03-12 @ 14:12:10
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: jesshopaholic

härligt med träningen! :)

2010-03-12 @ 18:44:54
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0