Träning-Tv-Dusch-Sova!

Blev inget bloggande efter skolan. Kom hem 40 minuter innan träningen så hann inte. Tränade knappt, kunde inte springa. Har jätte ont i smalbena... Asså i själv benet. Är jätte öm om man rör, känns lite konsigt. Undrar vad det kan vara... Stod lite målvakt i alla fall, smått nervöst. En sak ni kanske inte visste: Jag är väldigt skotträdd! Jag hade faktiskt velat bli målvakt, vet dock inte hur det skulle gå till. Tycker inte om bollar som flyger mot mig.

Efter träningen kollade jag TV med mamma. Halv åtta hos mig - Äntligen Hemma - House!
Dock ville hon bara se "Halv åtta hos mig"... Stackars mig, fick kolla själv ;pPp

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen sova.
Ögonen trillar snart ihop...God natt!

Torsdag... Så nervös.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

tack så mycket!! det värmer :)

2010-03-24 @ 17:33:57
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: jesshopaholic

hoppas det blir bättre i benen!

tack så jättemycket! :)

2010-03-24 @ 20:48:47
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0