Disappointed

Hallå... Rätt sur och besviken för tillfället så ingen lust
att blogga då det bara kommer bli negativa och sura inlägg... Alla har vi våra dagar.

Lovade att blogga kort om gårdagen så nu kommer lite:
Började halv elva, är klar med min illustration bild vilket känns skönt.
Efter skolan hann jag hem och käka lite innan jag packade träningsväskan och
drog upp till Vidablick för att sedan fara ut till Strövelstorp.
Matchen gick skit och jag tror väldigt många var förvirrade då vi inte fick
så roliga nyheter av vår tränare.
Kom hem runt halv tio, pluggade inför religion provet och sedan gick jag och duschade.
Kom i sängen väldigt sent, inte bra...


Kommentarer
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Jag älskar dom blå legginsen :P

2010-05-27 @ 12:17:49
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0