Every minute of the future is a memory from the past

Onsdag, dagen började med mentorstid, Sen blev jag och några elever intervjuade av skolinspektionen, hur vi trivs på skolan osv. Efter det hade vi NO, jag och Alice har kommit en bra bit på vårt "hus" som vi bygger vilket känns toppen då jag missat en massa lektioner. Efter lunchen hade vi religion prov, jag gjorde halva. Klarade inte mer, mådde så dåligt så jag sa till min lärare att jag gör omprov och går hem istället. Det spelar mig inte så stor roll, det är inte ett omprov för jag blev underkänd utan jag har valt det själv. Så jag gick hem redan halv två, Resten av dagen har jag legat och vilat.

Jag mådde värre än vad jag gjorde igår och kunde helt enkelt inte koncentrera mig pga det, hade så ont i magen att jag inte kunde sitta still ensengång. Kändes som jag skulle svimma och hela jag skakade. Började nästan gråta, fruktansvärt obehagligt när såna saker händer. Fattar inte vad det är med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0