Fredag kväll och natt

Fredags kväll och natt spenderades ute i Mörarp med min vän Sebastian. Vi var ute och gick med hans hund ett bra tag och sen spelade vi fotboll. Hur jag vågade gå genom skogen när det var bäckmörkt ute det fattar jag inte själv, känner mig riktigt modig. Haha, jag är faktiskt väldigt väldigt mörkrädd.

Kvällen blev galen med en massa skratt, till slut gick vi hem till honom och kollade på någon konstig film som gick på ettan... Efter en stund somnade vi båda två, vaknade vid 5 på morgonen och begav mig hemåt. Så kan det gå!

Halv suddiga bilder tyvärr, tagen med mobilkamera.






Kommentarer
Postat av: E S S E M, Selena M

sv' tack :)

följa via bloglovin?

2010-05-16 @ 15:16:54
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0