Friday

Gårdagen: Fredag och sista april, snart sommar! Dock var det jätte tråkigt väder. Blåsigt, regnigt och skit kallt. Jag och Alice höll i idrottslektionen, det gick skit bra! Dock har jag så sjukt ont i bena att jag inte alls kan jogga. Tycker inte om detta, jag vill träna :(

Efter skolan stack jag ner på stan. Bort till H&M för att se om de hade kvar en korsett jag ville ha. Dock var det ett tag sedan jag såg den och den fanns ju självklart inte kvar. De får ju in nytt hela tiden. Sen gick jag bort till Pistachis och köpte lite godis. Längesedan jag käkade godis så köpte lite choklad. Billigt och onyttigt... Haha!

Jag köpte Marabou - Polka. Första tuggen påminnde om "Vinter" tyckte jag. Smakade inte polka enligt mig.
Sen köpte jag snickers och Smarties chokladägg med smarties inuti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0