Måndagens update.

Nu ska jag uppdatera lite snabbt om gårdagen och dagens händelser...

Måndag: Fick lite sovmorgon då vi inte hade någon idrott, skönt! Det är verkligen inte behagligt att behöva gå upp klockan halv 7 en måndag morgon och starta dagen med idrott... Eller nu när jag skrev det... Jo ibland är det skönt! I alla fall... Skoldagen var väll rätt... O-händelselse-rik. Kändes skönt att träffa vissa personer igen som man inte sett på över en vecka då jag varit sjuk.

Fick stanna kvar i skolan, mentorsansvar... Vilket betyder att en gång per termini två veckor var städar varje mentorsgrupp skolan och en termin tar hand om lunchen och disken. Sjukt tråkigt men jag klagar inte, man får betyg av det.

Saknar dig så det gör ont i kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0