Min Valborg

Gårdagen blev inte som planerat. Hela familjen åkte till mammas vännina Anita och åt middag och kollade på bålet. Jag stod framför speglen och gjorde v mig. Åkte först in till stan halv 10. Skulle på fest ute... någonstans. Kände dock bara en sen hade jag ingen lust att åka iväg till ett ställe som jag inte visst var det låg. Så jag stannde i stan och träffade Matilda och Co. Min kväll spenderades med de. Inne i Helsingborg på tivolit och i Norra hamnen.

Kom hem tjugo i två i natt. Då gick jag och la mig direkt. Var stelfrusen efter allt regnaden och den kalla blåsten.
Så såg min kväll ut, helt okej... Dock lite seg. vill nog styrka några grejor...

Google bild.

Kommentarer
Postat av: simone

Tjopp filippa, ligger du ute i solen och steker? ;P

2010-05-02 @ 14:08:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0