Mys kväll ute i solen!

Lördags kvällen spenderade inne hos Olivia och Charly.
Jag satt barnvakt några timmar då Jenny och Fredrik var på fest.
Det var jätte fint väder så istället för att sitta framför teven la jag ut filtar
på gräsmattan så satt vi där och gottade oss. Vi lyssnade på musik och de dansade hej vilt!
Härliga små skitungar. När det började bli lite kallare gick vi in och de badade
och sen gick och la sig. Resten av kvällen spenderade framför teven. Bytade mellan
Forrest Gump  och Eurovision Song Contest hela tiden. Såg dock inte alla bidrag men helt såld på Cyperns låt! Vid elva kom Jenny igen och jag drog hem.
Lättförtjänat pengar - Lovely!

Oyhes - Gullig min på sista bilden :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0