Träningspriser!

Efter skolan när jag kom stod middagen på bordet. Fiskpinnar med vit sås och potatis. Gott gott, älskar simpel mat. Så som köttbullar och makaraoner... Inte massa avancerat shiiit :D!

Vait inne hos Jenny (grannarna) hela kvällen, mesta tiden har jag bara suttit och prata med Jenny. Hon är verkligen helt underbar, hon vrider alltid på allting så man ler inombord. Vi kollade även på "Norska Hollywood Fruar" och "Top Model". Kom hem runt tio, suttit vid datan sedan dess. Nu ska jag krypa ner i min säng. God natt!

Skulle slänga ner min pokal i min skolåda där jag har resten av min samling...
Dock upptäckte jag att jag har en hel del träningspriser.






Kommentarer
Postat av: Julia

SV; 149 tror jag den kostade :)

2010-05-25 @ 23:09:44
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0