Saturday night!

Godkväll!

Igår hölls det kalas för min farmor och farfar på deras koloni. Farfar fyllde 80 år förra hösten och farmor fyller 80 denna hösten. Vi åt medelhavsbuffé och matade andungarna i dammen. Dem är så tama att man nästan kan hålla brödbiten i fingrarna och dem tar den.

Kalaset höll på i några timmar och därefter for vi hem. Fixade mig i ordning lite snabbt innan jag for in till stan men mina brudar! Vi åkte upp till Jonathan och hade en trevlig kväll. Spelade beer pong, sjöng och dansade!

Idag har jag bara legat i sängen och kollat Game of Thrones. Nu ska jag se klart de sista avsnittet och därefter ta en dusch. Imorgon beger jag mig till Bakken på kick off med mitt framtida jobb, simlärare på Filborna, Helsingborgs simsällskap!



Två bildern från igår som jag hittade på facebook. Det var killen längst till höger på andra bilden som vi hemma hos, Jonathan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0