Galen och helt underbar kick-off på jobb!

I måndags var jag på kick-off för jobb. Nästintill alla siminstruktörer var med och det blev en riktigt lyckad dag. Det började med att vi alla samlades uppe på Filborna (Där jag simmar/jobbar och ska börja gymma). Vi fick order om att ha oöma kläder, jag trodde dem menade kom i vanliga kläder, inte klänning och högklackat.

Vi blev indelade i lag och fick lyssna på en gyminstruktör som förklarade hur hinderbanan fungerade. Därefter skulle vi alla göra vars ett hinder i laget, mitt lag vann alla gånger, wiho! Trots att jag kom i mina nya jeans och mina dyra Hunter stövlar, haha ^^

Därefter gick vi bort till en damm i en skog precis bredvid. Våran gyminstruktör börjar med att gå ner i dammen, först ner till knäna, låren, magen, bröstet och till sluta simmade han. Alla stod helt häpna och fattade inte ett skit! Efter ett tag hoppade även några instruktörer i och började simma över till andra sidan, riktigt sjukt. Jag gjorde dock inte, aldrig att jag simmar i en ankdamm, usch!

Vi fick sedan gå in i bassängerna där vi hade lagkamp, det var kul... Dock inte för mitt lag. Men för laget som hade en OS-simmare. Kan ju säga att dem vann ganska rejält.

Vi duschade och åkte ner till stan, tog båten till Danmark. Åkte en vända fram och tillbaka medans vi åt buffé på båten. Tog tåget till Bakken och hade fem-kamp. Därefter fick vi fri tid så vi dem flesta passade på att åka massa karuseller. Kom hem vid halv tio, lagom trötta efter en hel dag. Det var dock en riktigt rolig dag!





Kommentarer
Postat av: danten89

Härlig kick off :D



Skoltaggad?

2011-08-21 @ 21:35:07
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Lizette - FOTO

SV: tack så mkt! :)

2011-08-21 @ 21:36:26
URL: http://lizettesfoto.se
Postat av: Nathalie

hoppas du har en bra kväll<3

2011-08-21 @ 21:54:41
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: moaffoto

sv: tack så mycket! :D

2011-08-21 @ 22:00:43
URL: http://moaffoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0