En tur till Väla och IKEA!

I måndags efter skolan hämtade Martin mig och sedan åkte vi till Väla. Kort efter vi kommit dit kom Lisa, Alva och Noah. Alva skulle nämligen till frisören. Vi gick några varv, pratade, hittade julklapp till min storebror och sedan följde vi med Alva till frisören. Hon tittade så intensivt på sig själv i spegeln när hon blev klippt. Blå färg fick hon också sprayat i håret, sötis.






När Alva var klar gick jag och Martin bort till IKEA och käkade middag. Kyckling, pommes och bearniesås. Det smakade väldigt bra fram tills jag såg ett barn vid bordet mittemot sitta och kräka. Han var kanske i sju-åtta årsåldern och han bara kräkte mer och mer hela tiden. Hans mamma sprang och skulle hämta papper och torka golvet och bord. Gå iväg med ungen istället?! Inte så trevligt för besökarna att sitta och äta och se honom sitta och kräka ner sig själv.




Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Tack för hjälpen :) och dom bilcerna vill jag ha :D :D på Alvisen!

2011-12-22 @ 14:41:22
Postat av: Anonym

Hejsan snygging!

Missa inte Dagens blogg tävling i min blogg ;D

Anmäl dig här är du söööt! : http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-3.html#comment

PUUUUUUUUUUUUUSS

2011-12-22 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0