Grow Grew Grown

Hittade tre bilder som jag inte laddat upp ifrån farmor och farfars kolonin. Det var ett bra tag sedan jag var där, jag har helt enkelt inte haft tid. Eller, det är en så dålig ursäkt för om man priroterar och planerar rätt så har man tid till allt.

I alla fall så ska jag snart bege mig hem till dem, jag tror att det gror för fullt i landet så ska bli skoj att smaka på allt. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, när jag blir äldre och flyttar hemifrån ska jag odla en massa. Det är godare och det är mycket roligare och äta saker om man odlat det själv.



Kommentarer
Postat av: Dan Thor

Hehe alltså, det lät som något man skulle kunna göra en fílm eller kanske skriva en barnbok om? :D

2011-08-01 @ 00:42:45
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0