Orange County

Godkväll!

Efter väldigt många timmar simsspelande i Emelies källare, lite sömn och en styck torr kladdkaka beslöt jag mig för att jobba två dagar. Min första dag var idag och sista imorgon. Jag hoppade in som vikare på samma jobb som jag jobbade på i förra veckan, alltså som simtränare i bassängerna på råå.

Har precis sett klart sista avsnittet av serien O.C! Gråter nästan, hatar när serier man älskar tar slut, buhu!! Tips på någon bra tv-serie? Har även hunnit se filmen "Up", riktigt söt.

Nej nu ska jag sova, ni får ha det så bra, god natt!

Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

hejhej! vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :) kram

2011-07-23 @ 11:22:59
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram!

2011-07-23 @ 12:55:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0