Sammanfattning av mina tre veckors arbete!

God eftermiddag!

Jag har inte varit den bästa bloggerskan på senaste tiden. Nu har jag fullföljt mina tre veckor i bassängerna på Råå som instruktör för de små barnen. Igår var sista dagen och det kändes vemodigt att behöva säga hej då till alla barnen. Man har fäst sig vid en del barn än andra och jag kan med handen på hjärtat säga att jag kommer sakna dem väldigt mycket!

I torsdags bjöd våran ledare, Matilda hem oss som jobbat på Råå (Jag, Rebecca, Jakob och Simon) till henne. Vi lagade tacos och åt marängsviss. Då tågen strular hela tiden sov jag över hos Matilda, tackar så mycket!


Vi hade jäkligt fint väder i nästan två veckor!

Jakob hade alltid med sig den minsta matlådan med kalla makaroner och socker.


Jakob förvandlades till en vampyr....?



Vi lyckades bli riktigt solbrända och jag fick en super snygg bonnabränna!

Regn och blåst sökte sig till oss men vi hade trots kylan det riktigt bra!

Det har varit tre händelsefulla veckor och jag har haft det jätte roligt, barn är små enerigkällor. Dagar då jag bara ville lägga händerna mot ansiktet och gråta över något som hänt fanns barnen där och hoppade och skrattade och gjorde mina dagar mycket bättre. Kärlek till alla er 49 barn som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: danten89

Härliga bilder :D



Ja du måste se den, bäst av alla Harry Potter filmer :)

2011-07-16 @ 14:19:24
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Vad trevligt att er ledare bjöd hem er alla på tacos :)

2011-07-16 @ 14:22:55
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: jennifer

oooh, fan vad chill att jobba ute

2011-07-19 @ 16:46:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0