Truth is, everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for.

Hej!

Har inte varit på topphumör de senaste dagarna. Fick reda på en sak som gjorde mig ganska knäckt så har inte haft någon lust till att sitta vid datorn överhuvudtaget. Har sovit över hos min fina vän Arbnora och umgåtts med henne, hennes pojkvän Anton och en annan fin vän som heter Ronja.

I tisdags for jag och Arbnora (Abbiz) in till stan för att kolla Kul i Juli. Inget som lockade oss när vi väl kom dit så vi gick vidare till ett fik som heter Mezo. Dit kom även Ronja och Anton! Därefter gick vi en sväng i stan innan vi begav oss hem till Abbiz. Vi glodde film och sedan sov jag över där.


(<-- Arbnora & Ronja -->)

I onsdags när jag och Anton äntligen lyckades få upp Abbiz (
Lagom trött människa!) ur sängen. Åkte sedan in till staden och la oss på stranden. Drog även med oss Ronja. Åt glass och gick vid havet innan vi åkte hem.



Åkte hem och gick in och pratade med min fina granne Edvin ett tag. Därefter åkte jag återigen in till stan med Abbiz och Ronja. Ronja käkade Subway, Anton kom förbi och vi gick bort mot havet en stund. Åkte sedan hem till Abbiz och såg film. Var planerat att jag skulle sova över men fick så ont i magen så halv ett kom Erik, Amanda och Niklas och hämtade mig.




Tack för allt under dessa dagarna

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag hoppas att du kommit över den dåliga nyheten!!

2011-07-28 @ 16:41:39
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Sv; Vi får väl hoppas att det går snabbare än du tror :/

2011-07-30 @ 15:31:27
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0