Sex and the city

Min dag startade klockan fem i morse då jag la och vred och vände mig i alla dess ställningar för att hitta någon som jag inte svettades så mycket i. Helt omöjligt! Det var så varmt på mitt rum, jag tvekar inte på att et kan ha varit 35 grader här inne.

Klockan 18.00 idag befann jag mig på ett möte angående mitt sommarjobb. Jag längtar faktiskt, jag tycker att det ska bli roligt. Det är inte lång tid kvar nu men först ska jag avklara en till vecka i skolan. Imorgon har vi beach handboll nere på stranden tillsammans med alla nior.

Nu ska jag se ett avsnitt Sex and the City och sedan försöka hitta en lämplig sovställning i mitt otroligt varma rum. Återkommer imorgon, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Amen så rälig man är :P ueh!



Hur gör du äggtoasten?

2011-06-07 @ 23:49:08
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Va skoj med möte, vad är det för sommarjobb du fått? Har säkert frågat det förut men minnet är inte det bästa haha :)

2011-06-08 @ 13:31:38
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: emma

var har du fått sommarjobb? :)

2011-06-08 @ 20:27:46
Postat av: emelie

Fin bild :D



Förlåt för sent svar men tusen tack för bloggsvar! Vart jätteglad! Äntligen fick jag turen ;D Så himla gött och ha! Förstår mig ju inte på de riktigt än...man man lär sig väl :D Ha en toppen dag och åter igen tack!

2011-06-09 @ 18:02:49
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0