Full rulle i skolan

Äntligen klar med att sammanfatta allting på ett bättre sätt inför mitt prov i atom och kärnfysik imorgon. Vi fick ett korsord av vår lärare och han sa "Kan ni det som finns på korsordet så kan ni provet!". Det var ju inte det lättaste att plugga på ett korsord så jag har skrivit ner allt på ett vanligt papper istället. Nu ska jag bara försöka få in allt i mitt huvud!

Har börjat på min hälsodagbok inom idrotten, vi ska skriva vad vi äter, när vi äter och hur mycket. Vad vi tränar, fysisk och vardaglig aktivitet. Dessutom ska vi berätta hur mycket vi sover varje natt. Detta ska vi göra under en veckas tid.

Skrev klart min inledning till mitt examensarbete idag! Som ni ser har jag en hel del att stå i, dessutom började vi på andra världskriget idag. Trots att det är en hel del flyter det på någorlunda, ensålänge ^^

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgonbitti, har innebandy träning efter skolan så bloggar när jag kommer hem, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

OMFG, suuuuuuuuuuuuuuuuper fin blogg! avundssjuk! Vem har gort designen? <3 btw jag gillar ditt sätt att skriva på, najsit att läsa lixom <3

2011-05-04 @ 15:29:56
URL: http://stinaspictures.blogg.se/
Postat av: MATHILDAAZ

SVAR Förstår jag :) Hur är läget med dig?

2011-05-04 @ 16:26:38
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0