I can see clearly now!

Usch, är så ledsen ikväll av diverse saker. Vid sådana tillfällen vill man bara dra täcket över huvudet och pausa världen en stund. Tyvärr så kan man inte rymma från sitt egna liv.

Dagen har varit hektisk. Missade sista lektionen då jag for till optikern och faktiskt fick linser. Jag har inget större synfel men GUD vilken skillnad när man fick i linserna. JAG SER HELT PLÖTSLIGT KLART! Jag blev helt chockad och blev så glad över att jag äntligen kunde läsa saker på lite längre håll.

Därefter fixade jag och mamma inlägg till skorna, förhoppningsvis kommer det bli bättre med min hålfot och min benhinneinflammation. Växlade även in pengar till POLEN nästa vecka. Tog en glass på Pistchia och for hem.

Passat Olivia och Charly direkt när jag kom hem, nu ska jag duscha och sen sova!


bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: m

sv: trevlgti trevligt.

2011-05-11 @ 19:38:51
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0