Vaktmästare=Sandaler+Strumpor!

Mina byxor sprack en dag i skolan, inte så stort man såg det inte för det var bara det innersta lagret. I alla fall så åkte jag hem till farmor så hon kunde lappa ihop dem. (Mina favvojeans som jag köpte i sjuan, ihoplappade på fyra ställen, ska gå i dem tills dem är helt sönder!!!) Fick låna ett par byxor av farmor, kände mig riktigt snygg när jag skulle gå iväg till toalett och gick mellan stugorna.

Farmor sandaler var ju också ett måste, ser nästan ut som jag är en vaktmästare. Sandaler+Strumpor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag är så dålig på att svara på kommentarer och blir typ en månad sent så de är lungt ;) jag mår bra durå?

2011-05-18 @ 23:49:03
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0