Venice Beach

Efter någon timme längs Venice Beach gick vi ner mot stranden. Jag och Dennis hade sedan innan beslutat oss för att vi SKULLE bada oavsett hur kallt det var i vattnet. Vi gick ner och doppade vara fötter och det var grymt kallt. Gick upp på stranden igen och sprang sedan ner i vattnet, trodde jag skulle dö så kallt det var! Vi var dem enda personerna som inte badade i våtdräkt. När vi kom upp på stranden hejade några åt oss, jag tror dem blev imponerade av att vi vågade! ;)

Det var inte jätte stora vågor men kul ändå. När vågorna kom emot en kunde man se jätte mycket små fisk i dem. Vi stod där och hoppade ett tag innan vi gick upp igen. Nu är det i alla fall gjort - Jag har badat i stilla havet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0