Flygresan till USA!

God morgon eller god eftermiddag blir det för er som läser!

I torsdags eftermiddag hade jag en underbar sista stund med min fina pojke innan jag skulle åka, Åh, vad jag tycker om honom! På kvällen for jag hem till farmor och farfar och sov över där. Vi gick upp vid fem-halv sex tiden på fredag morgon och tog taxi ner till Knutpunkten. Satte oss på ett tåg mot Kastrup och hoppade sedan på planet mot London!




I London fick vi lite problem för att vi sakande ett referensnummer vilket ledde till att vi var tvungen att fixa ESTA för oss allesammans om vi ville åka vidare. Tog sin lilla tid och inte det lättaste om man säger så... Vi mötte sedan upp min farbrors fru, Patrice och min kusin Dennis som hade våra referensnummer så vi hade fixat allt i onödan ^^ Satte oss på planet mot USA som tog nästintill elva timmar...




När vi landat i Los Angeles och hämtat vårt bagage mötte vi upp min andra kusin Sandra och min farbror Bengt. Åkte inom Dennys och käkade innan vi for vidare mot huset. Min åsikt om maten, den smakar olja och fett!

Nu är klockan nio på morgonen här och vi har precis ätit frukost och duschat. Vi ska snart bege oss ut på en marknad!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Kul med uppdatering :D

2011-10-29 @ 22:41:06
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tur att det löäste sig med nr:et å det.

Det är mkt att tänka på och vad jag hört så är allt väldigt hårt om man skall till USA.



Vad magiskt det ser ut där i luften. Så kul att du fotograferar och just från planet med.



Kraam på fina dig

2011-10-31 @ 20:35:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0